duminică, 3 iunie 2012

Imi amintesc...

Ma trezesc iar si iar,din acele cosmaruri ce nu se mai termina.
Dar inca mor,pierduta in noapte...
Si sunt socata ca nu pot tipa..si ma intorc cautand mai mult.
M-ai vazut...acolo?Ai auzit tot ce am spus?
Plimbandu-ma prin picaturi de sange,prin lacrimi reci,prin vise.
Toate lucrurile ce m-au dezamagit.
Toate minciunile in care am crezut.
Toate amintirile ce m-au distrus.
Tot ce nu am putut ierta...
Tot...
Imi amintesc.
Am incercat atat de tare sa uit,sa iert...
Dar ma tine treaza,ma pastreaza aici,si nu pot renunta.
Imi doresc sa se termine.
Ar fi trebuit sa plec pana acum,desi ma intorc tot mai mult...
Imi fac griji pentru tot ce am facut,fac...nu pot continua.
Toate regretele ce inca ma bantuie.
Toate dorintele ce nu imi apartin.
Toata fericirea pe care am pierdut-o.
Tot ce nu am putut invinge...
Tot...
Imi amintesc.
Diferit de tot ce credeam,confuza si speriata.
Nu reusesc sa fiu,asa cum sunt.
Inainte sa ratacesc printre umbre,acolo unde nu imi e locul.
A fost ceva ce m-a salvat,dar am alungat tot ce nu imi apartinea.
Si ar trebui sa uit totul,dar...
Toate clipele in care nu reuseam sa mai pasesc,sa respir,sa zambesc.
Toate cuvintele ce nu au fost spuse la timp
Toate alegerile gresite,luate fara voie.
Tot ce mi s-a zis,din ura.
Tot...
Imi amintesc.
Inca sunt in acel loc,pe care il urasc tot mai mult.
Si inima mi se rupe in bucatele.
Tot ce ramane in urma...sange si lacrimi.
Adanc in inima mea inca pastrez tot ce ma omoara usor.
Am crezut ca am trecut peste tot,dar nu am reusit...
Caci inca...
Imi amintesc!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu