vineri, 27 aprilie 2012

Din nou.

Mi-ai facut inima bucatele…si totusi vrei mai mult?!
Dar vine un timp…cand gandurile se revolta!
Vine un timp cand ne schimbam…
Pun intrebari absurde.
Opreste-te!Nu imi cunosti intentiile,nu imi poti descoperi greselile.
Nu intelegi?Noi devenim…
Iar si iar.
Noi!
Din nou,pentru totdeauna.
Ofera-mi-te!
Devenim iar.
Din nou.
Pentru totdeauna!
Ce planuiesti?Ce urmeaza?
Nici un indiciu nu-mi este de ajuns.
Sa descopar daca pot infrunta ceea ce ma va izbi,din nou.
Nu facem parte!
Ofera-mi sufletul tau.Ma voi bucura de el.Dar il voi parasi.Iar si iar.Din nou.
Nu te mai opri.Doar continua.De ce iti mai pasa? Cine naiba va sti?…cat de departe de centru vom fi.
Toate acele lucruri pe care le vroiam s-au schimbat.
Iar si iar.Din nou.
Numai lacrimi reci,suflete pustii,priviri pierdute,imagini cenusii si sunete mute.
Sangele tau inca acopera acea parte a ranii mele!
Si nu va fi niciodata de ajuns o singura limba sa ne ajute sa comunicam.
Dar devenim.Iar si iar.
Din nou. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu