vineri, 27 aprilie 2012

Spune-mi.

Nu sunt o eroina,de obicei nici macar nu spun prea multe cuvinte.Nu apartin vreunei reguli,nu fac presiuni,dar continui.Nu imi place imaginea mea,nu imi place ce vad.Sunt speriata de umbre,cred ca se holbeaza la mine.Dar inca sunt cea care conteaza.Stiu asta.Simt asta.Am stiut ca voi lupta pana la sfarsituri,dar mereu mi-a trebuit un motiv,pentru fericire.Lovituri nesigure,sanse ratate,miscari proaste.Fericire?Nu!Dar inca sunt cea care conteaza.Privesc pe fereastra,si chiar pasesc prin ea,caut,caut,caut…si tu la fel?Dar nu ma gasesti.Ma dobori.Dar inca sunt cea care conteaza.Am privit mereu,nu am spus ca voi fi acolo,dar am fost.Si sunt,pana la apusuri.Tu ma tot porti.Ma contopesti cu luna,cu cerul,si ma dobori din nou.Am auzit mereu,si m-am chinuit sa inteleg.Nu reusesc sa particip la ritualurile lor,nu eu.Te rog.Poarta-ma,atinge-ma,simte ca sunt reala.Sunt aici!Ce naiba!?Tu chiar nu vezi?Eu exist!Exist?Dar ce sunt?
Spune-mi doar ca vei fi tu cel care conteaza!
Spune-mi ca vei fi cel care conteaza.
Spune-mi ca esti cel care conteaza.
Spune-mi ca …
Spune-mi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu