vineri, 27 aprilie 2012

Noi...si iadul!

Simt mireasma aceea dulce,o simt in tine.De ce are legatura cu tragedia?Stii ca imi place sa ma misc odata cu tine.Prezenta ta nesigura,nu se poate deplasa departe de mine.Privirea cazuta iti aduce dezamagiri,si totusi te simti puternic,imi place sa o vad!Stii cat insemni pentru mine!Dar cred ca nu e bine!Vom deveni totul,fiinte negre,urmate de aventuri intunecate,murdare,dar asta nu inseamna ca vom fi prieteni.Nu!Nu imi place sa mi te alaturi atunci cand te refuz.Incearca sa intelegi,nu am mereu nevoie de indrumare.Dar mereu,vom sfarsi impreuna…in iad!Incerci,te zbati.tipi,te sperii,dar nu reusesti,nu scapi.Urmarea noastra,sfarsim in iad.Nu este alta cale,niciodata nu va fi usor.Sfarsesti in singuratate,in iad.Nu e bine.Noua.Nu ne este.Nu lupta.Nu vreau sa luptam.Numai atingerile ne fac stapanii iadului.Sfarsitul nostru va fi ca inceputul nesigur,calm,apoi tragic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu