vineri, 27 aprilie 2012

Pasiune.

  • Pasiune.O pot numi asa,cred.Sau poate o dependenta.Nu pot sa o schimb.In fiecare moment liber,cand actiunile din jurul meu nu mai depind de mine,ma opresc si…privesc.
  • Privesc totul.Privesc peisajul,decorul,oamenii din jurul meu,miscarile lor elegante,ritualurile lor obisnuite,expresiile false,tot.Pare ca fac parte din lumea lor,dar nu este asa.Sunt desprinsa de prezent,ca si cum ceva ma desparte de tot ce se afla in fata mea,de realitate.Pentru cateva clipe.
  • Ascult fiecare sunet,dar nu reusesc sa il deslusesc,nu ii dau importanta.Incerc sa imi controlez miscarile,dar nici nu mai exista vreo miscare,doar batai usoare ale inimi.
  • Si privesc.Pana cand cineva ma rupe din acea lume goala,si ma readuce la realitate.Pana cand ma pune din nou in miscare,pana cand imi revin obisnuitele ganduri,sentimente,actiuni.
  • Aceasta poveste se deruleaza iar si iar,aproape la nesfarsit.Poate va exista o schimbare,sau poate nu.Ramane o pasiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu