vineri, 27 aprilie 2012

Un juramant.

In capul meu e o furtuna,si inima mea nu intelege…
Dar sunt inca aceeasi!
Cand iubirea nu exista,
Si pasiunea moare.
Pot pleca!
Dar este in regula,macar ne-am cunoscut.
Mi-ai daruit curaj.
Doar un juramant neinteles ne mai leaga.
Doar un juramant ma mai tine aici.
Nu vreau sa plec,dar e gresit sa raman!
Asa ca te rog salveaza-ma de data asta!
Doar acum.
Iarta tot ce am spus,iarta tot ce am facut.
Ma simt atat de gresit…
Dar acum totul e departe.
Si totusi sunt inconjurata de amintiri.
Dar acum pare ca intelegi.
Insa suntem inca confuzi amandoi…
Si nu stiu ce voi face maine.
Dar este in regula.
M-ai ajutat sa rezist.
Doar un juramant ne mai leaga.
Si nu vreau sa raman.
Ma pierd in tentatii… nu gasesc o cale.
Si te rog sa ma salvezi.
Doar ultimul nostru juramant,ramane in urma.
Pasesc si trec peste,dar nu scap.
Doar un juramant ma mai tine aici.
Un juramant…
Este tot ce avem,
Si nu pot trai fara asta.
Un juramant.
Iarta-ma!
Doar uita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu