vineri, 27 aprilie 2012

Va fi bine?

  • Mi-am promis ca voi lupta,contra tuturor.Ca voi dovedi,ca am dreptul sa pasesc iar si iar,sa continui,sa zambesc.Ca lumea asta e si a mea. 
  • Si am tot spus ca sunt calma,ca sunt bine,sunt draguta,dar in diferite situatii ma pierd,devin un necunoscut chiar si pentru mine,am reactii ce ma inspaimanta.Si imi tot spun ca voi reusi sa inving tot ce ma opreste sa cred,si tot incerc sa imi spun ca voi fi bine.Dar nu mai cred asta. 
  • E o prostie.Oare chiar voi fi bine?Imi apartine totul,si totusi nu am nevoie de nimic.Sunt un strain chiar si pentru mine.Si ma intreb inca:Cine naiba sunt eu?…Cine ma va iubi?Cine ma va sprijinii?Voi fi bine?
  • Dar reusesc,cateodata sa inving toata aceea parte prosteasca a mea,si reusesc in cele din urma sa zambesc.Reusesc sa gasesc o latura buna a mea.Si sunt aici pentru toti,in diferite moduri,dar niciodata pentru mine.
  • Si mint.Ma mint,ca va trece.Si imi spun sa am grija,sa nu gresesc,sa fiu perfecta.Dar stiu prea bine ca eu gresesc,eu nu sunt perfecta,si atunci de ce ma mai chinui?De ce ma straduiesc sa fac ceva ce nu ar trebui?Sa ma prefac.Niciodata nu gasesc un raspuns bun,pentru care ar trebui sa ma opresc si sa aleg ce mi se potriveste.
  • Si inca sunt aici,si sunt asa,asa cum am fost mereu.Si inca am curajul sa spun ca intrec regulile.Inca am curajul sa lupt.Dar nu am pic de curaj pentru a dovedi ca nu sunt cine se crede.Oare are cineva?Oare poate cineva sa schimbe cu adevarat ceva?Oare va fi vreodata diferit pentru cineva?
  • 1000 de intrebari si doar cateva raspunsuri neclare.Continuam pas cu pas,in fiecare zi…dar nu-i asa ca majoritatea nu sunt deloc asa cum am fi vrut?Totusi e mai bine sa ne mintim mereu ca ”va fi bine”,maine va fi bine.
  • Este aceea necesitate de care nu ne putem lipsi.Este acel lucru ce ne face sa continuam.Ce ne va face sa castigam.Vom reusi.Candva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu