vineri, 27 aprilie 2012

Ganduri...(fara voie)

O lume atat de pustie,mult prea pustie…
Dar sunt acoperita de imagini,o mie!
Si caut un sunet,inca il caut.
Am incercat sa inteleg aceasta parte,dar e un joc mut.




Fiecare particica din sensul vietii o distrug.
Dar inca sunt o minune,traiesc intr-un vesnic amurg!
Si ma paraseste,tot ce e important,dar nu ma doare…
Am simtiri pierdute,iar realitatea moare.




Si opresc fiecare inceput,il pierd,dar nici nu l-am avut.
Se departeaza tot ce am adunat,dar ramane in trecut.
Nu imi dau seama unde sunt,cateodata reusesc sa ma ascund…
Iubesc acest loc,mereu un intuneric profund!




Nu ezit,aproape sigura,incerc sa pierd…
Conteaza castigul? …atunci cand visele ard…
Si rup bucatele,caci nu am intentii necuvenite.
Nu imi vine sa cred…am raspunsuri!Dar intrebari absente.




Fac pasi,unul cate unul si nu merg.Stau pe loc.
Sunt in siguranta,aici. Raman pierduta in foc.
Doar eu,aceeasi poveste trista de la inceput.
Aceeasi impresie,sunt acelasi inger cazut! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu