vineri, 27 aprilie 2012

Pastreaza...

Iti mai trebuie inima?
Crezi ca mi-o poti imprumuta?
Sau ai de gand sa o pierzi pe undeva,altundeva…
Mai bine ar fi,sa o pastrezi…
Iti mai trebuie iubire?
Cand esti atat de puternic,si nimic nu te intoarce din drum
Mai bine pastreaz-o.
Si continua…
Blesteama-mi sufletul,pentru ca il iubesti asa de tare,si nu il vei lasa sa plece,tot ce speri.
Dar eu nu am nici o nevoie.
Nu-mi mai doresc nimic.
Mai stii in ce crezi?
Esti mult prea confuz,faci tot ce esti convins ca e bine,dar nu e asa.
Blesteama-mi sufletul,te lasa singur si tu incerci sa nu il lasi sa plece,tot ce speri.
Dar eu nu mai vreau.
Nu-mi mai doresc nimic.
Crezi ca ma poti convinge?
Crezi ca ma mai poti gasi?
Crezi ca ma poti pastra?
E mai bine asa.
Crezi ca va mai fi la fel?
Crezi ca vom gresi?
Crezi ca merita?
Crezi ca avem nevoie de un loc?
Crezi ca poti ajunge acolo?
Da-i drumul.
Tipa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu