vineri, 27 aprilie 2012

Poezie cu Rom Si Vanilie…

NU va fi niciodata asa cum mi-am inchipuit…asa cum am visat.
MEREU vor fi trepte…oameni diferiti.
INGERII nu se mai gasesc…m-au pierdut aici…pe mine…m-au uitat.
ZBOARA mereu gandul meu…atat de departe …ma pierd adesea!




INTUNERICUL este unul din acele sentimente…ce imi umbla prin minte.
CUPRINDE latura mea frumoasa …si o indeparteaza.
ADESEA ma trezesc plangand…gandindu-ma la trecut.
LUMINA e atat de departe…dar e un altfel de lumina.




TRECUTUL …a fost…nu il voi mai regasi,si nu il mai pot schimba.
PREZENTUL…este vast,superficial…ma chinuie.
VIITORUL…nu ma intereseaza asa tare,il neg.
PLEACA sufletul ce il aveam, nu are de gand sa mai zaboveasca aici fara rost. 




OBSERV pana si eu,ca m-am schimbat…
NUMAI …e ce a fost…mda…ciudat ,nu?
PEISAJE colorate ma invaluie…dar eu le vad alb-negru.
TRISTE fete in jurul meu,pentru ca asa sunt si eu…




TRISTETEA…a patruns aici,si nu mai pleaca.
ACAPAREAZA …orice suflu…miscare sau privire,o detest!
FERICIREA…e ceva…pierdut.
FALSA sunt uneori,dar ce pot face?




DUREREA e aici,langa mine…imi tine de urat.
UN SENTIMENT …necunoscut incearca sa isi faca loc…
CIUDAT…este uneori destinul…tu crezi in el?
DAR REAL este ca avem menit ceva…ceva doar pentru noi!




PLANG pentru ceva ce nu merita asta…dar o fac!
PENTRU mine …e ok,ma pot impaca cu…ce sunt.
VISELE sunt…inca prezente…dar nu se mai fac simtite.
NEIMPLINITE…dorinte ard inca inauntrul meu…pacat.




NU SUNT …asa cum iti inchipui!
PESIMISTA am fost uneori…desii obisnuiam sa zambesc!
POATE DOAR linistea ma face acum sa ma simt mai bine…
REALISTA…am fost de fiecare data,am crezut in adevar…si nu am dat voie imaginatiei sa isi faca de cap…regret!


NU MA intrerupe din gandurile mele…sunt plecata!
LASA …ziua si noapte sa treaca…mie imi e bine asa.
SA CAD …in nestire…a devenit o pasiune!
RIDICA-MA!…priveste-ma! spune-mi!..ce observi…ma mai recunosti? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu